Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/udrugaod/public_html/forum/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 920: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /viewtopic.php on line 920: getdate() [function.getdate]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 942: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3545: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3547: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3548: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3549: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
udruga-odgajatelja.hr • Pogledaj temu - ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Moderatori/ce: asja, ajngel

ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Magdalena777 dana ned kol 29, 2010 1:07 pm

Nova sam na forumu,oprostite ako pitanje postavljam na krivom mjestu :roll:
Ono što me zanima je slijedeće,što nakon završenog petogodišnjeg studija ranog i predškolskog odgoja? Koje su mogućnosti zaposlenja,tj.gdje? Imam namjeru upisati taj studij,pa me to pitanje zanima. Nigdje nisam pronašla konkretan odgovor,gdje se sve takva osoba može zaposliti?Hvala!
Magdalena777
puže uzduž i poprijeko
 
Postovi: 7
Pridružen/a: sub kol 28, 2010 10:59 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la onadruga dana ned kol 29, 2010 1:45 pm

U Rijeci su stručnjaci i znanstvenici rekli da se takav kadar zapošljava u vrtiću, mislim da to i piše u njihovoj koncepciji...ono što se neslužbeno moglo doznati je kako bi iz tog obrazovanog kadara trebalo izdvojiti najbolje ( s doktorskim studijem ) koji bi obrazovali buduće odgajatelje, dakle radili bi na sveučlištima. Doškolovanje i obrazovanje odgajatelja , zbog nedostatka stručnjaka i znanstvenika u tom području, navodno , uz sve druge poteškoće - nije prošlo! U Rijeci su predavači na sveučilišnom studiju mahom doktori znanosti pa je Rijeka dobila takav studij.
slika
onadruga
moderator
 
Postovi: 927
Pridružen/a: uto lip 10, 2008 11:31 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Magdalena777 dana ned kol 29, 2010 2:51 pm

Dakle,radili bi potpuno isto što su radili i do sada? Čemu onda taj petogodišnji studij? :roll:
Magdalena777
puže uzduž i poprijeko
 
Postovi: 7
Pridružen/a: sub kol 28, 2010 10:59 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Magdalena777 dana ned kol 29, 2010 2:54 pm

U Sl.Brodu je studij 3+2, kakva je korist od te 2 godine? Čemu služe izborni moduli?
Magdalena777
puže uzduž i poprijeko
 
Postovi: 7
Pridružen/a: sub kol 28, 2010 10:59 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Magdalena777 dana ned kol 29, 2010 3:20 pm

Trebala bih objasniti o čemu se radi,kako bih dobila odgovor :D Završila sam 1.godinu razredne nastave,sada bih se prebacila na PO,izvanredno. Raz.nastava mi je 1.i jedini izbor,ali obzirom da sam dobila bebu, nisam u mogućnosti studirati redovno. Prijateljica je upisala PO i rekli su im da će sa završenim petogodišnjim studijem ranog i predškolskog odgoja,moći raditi u razrednoj nastavi,ovisi za čega se opredijele na zadnje 2 godine studija. Naravno da mi je PO privlačno zanimanje,inače bih čekala da beba naraste pa bih nastavila započeti studij, ali me ipak više zanima posao u školi. Nadam se da ne gnjavim pitanjem :oops: hvala!
Magdalena777
puže uzduž i poprijeko
 
Postovi: 7
Pridružen/a: sub kol 28, 2010 10:59 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la ajngel dana ned kol 29, 2010 5:05 pm

Pokretanje preddiplomskog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja zadire u
fundamentalna teorijska promišljanja vezana uz kvalitativno drugacije promišljanje odredenja
uloge, znacaja i perspektive strucnjaka koji djeluje u ranom i predškolskom razvojnom periodu.
Pripadnost akademskom, sveucilišnom miljeu od dvostrukog je znacaja. U širem kontekstu ono
znaci «priznavanje» odgajatelja kao intelektualca široke provinijencije te prihvacanje
odgajateljske profesije kao «al pari» ostalima kojih se obrazovanje bez ikakvih dvojbi odreduje
kao sveucilišno. “Novi” odgajatelj nedvojbeno je intelektualac ciji obrazovni habitus implicira
akademicnost u ekstenzivno-pozitivnoj konotaciji tog pojma. Kao takav on ce prije svega biti
subjekt širokog spektra interesa, osjetljiv na promjene koje se oko njega dogadaju, aktivni
sudionik u njima te nerijetko i njihov inicijator. Takav strucnjak odgovor je na izazove
suvremenih društvenih gibanja koje karakterizira vrijeme snažnih promjena na pragu 21.
stoljeca.
Nadalje, sa pozicija znanstvene i strucne opravdanosti polazimo od tvrdnje da svaka
odgojna akcija, bez obzira gdje se odvija i s kojom populacijom odgajanika, zahtjeva
kompetentan pristup temeljen na profesionalnoj odgovornosti za poziv koji je odabran. To je
složena aktivnost koja zahtijeva visoku razinu intelektualne sposobnosti i na njoj temeljene
prakticne akcije. Takve se kompetencije postižu prije svega uvažavanjem suvremenih
znanstvenih spoznaja u podrucju na koje se odnosi. One se, konstrukcijom kvalitetnog modela
obrazovanja temeljenog na suvremenim kurikularnim pristupima, pretacu u uspješni model
obrazovanja u kojem su i teorijska i prakticna dimenzija izbalansirane u funkciji postizanja
kvalitetetne odgojne akcije. To je nacin na koji se postiže cilj: obrazovati odgajatelja kao
kritickog intelektualaca i misleceg, reflektivnog prakticara. Nema dakle nijedne prakticne
situacije u radu modernog odgajatelja iza koje u pozadini ne stoji osmišljena i potvrdena
znanstvena istina. Isto tako znanstvena teorija bez provjere i potvrde u prakticnoj životnoj
situaciji postaje «ogoljela akademicnost» bez svrhe i znacaja. Sveucilišno obrazovanje
odgajatelja pocetak je procesa definiranja i razvoja indikatora kojima se promovira kvaliteta
odgajatelja i njegova obrazovanja, a time i njegov društveni status. Polazimo od jasnog
opredjeljenja prema odgajateljskoj profesiji koju odredujemo kao složeno zanimanje koje
implicira refleksivno mišljenje, kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost,
kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu.
U užem kontekstu sveucilišni preddiplomski studij ranog i predškolskog odgoja i
obrazovanja - odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u uvjetima suvremenog odredenja
izvanobiteljskog institucionalnog konteksta. Buduci da su istraživanja bacila novo svjetlo na
razumijevanje znacenja obrazovanja odgajatelja kao pretpostavke njihova kvalitetnog rada,
pokretanje promjena u tom smislu idu prema redefiniranju temeljnih ciljeva i zadataka njihova
obrazovanja. U osnovi je zalaganje da se oni usmjeruju na postizanje temeljne kvalifikacije
umjesto na produkte znanja. Obrazovanje za profesiju odreduje se kao dinamican otvoren i
trajan proces temeljen na zahtjevu da je kontinuirani profesionalni razvoj i stalno strucno
usavršavanje - obveza koja proizlazi iz profesionalne etike i odgovornosti svakog tko je odabrao
odgajateljski poziv. Razvojno gledajuci - sveucilišno preddiplomsko obrazovanje odgajatelja
predstavljat ce tek temeljnu etapu na kojoj ce se, procesima cjeloživotnog obrazovanja,
kontinuirano razvijati odgajateljeve autonomne, osobne i profesionalne kompetencije.
"Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići.
(W. Jennings Bryan)"

slika
Avatar
ajngel
moderator
 
Postovi: 583
Pridružen/a: uto ožu 04, 2008 11:15 pm
Lokacija: čAKOVEC

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la ajngel dana ned kol 29, 2010 5:10 pm

Gore je navedeno službeno objašnjenje programa...
Draga kolegice sasvim sigurno NEĆETE moći raditi u razredu ako završite PO, kao što ni učitelji ne mogu raditi u vrtiću.
Odgojitelji se bave djecom u vrijeme najburnijeg njihova razvoja, i zar je uistinu dovoljno 3 godine obrazovanja, dok je za uzgoj biljaka, da citiram prof. Miljak potreban petogodišnji studij?
Dizanjem razine studija, profesiji se dalo mjesto koje joj pripada, a zasigurno će s vremenom biti razlike u vrednovanju rada odgojitelja sa sveučilišnim diplomskim i sveučilišnim preddiplomskim studijem!
"Sudbina nije stvar slučajnosti, već je stvar izbora; to nije nešto što treba čekati, već nešto što treba postići.
(W. Jennings Bryan)"

slika
Avatar
ajngel
moderator
 
Postovi: 583
Pridružen/a: uto ožu 04, 2008 11:15 pm
Lokacija: čAKOVEC

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Višnja dana ned kol 29, 2010 5:13 pm

Uh, sad ja moram reagirati... :shock: Ispričavam se Magdalena, ali slijedeće rečenice nemaju veze s tobom :D
Dakle, rastegnuše studij razredne nastave na 5 godina - OK.
Nama u škole dolaze i kolegice (da ne ispadne generalno) koje ne znaju s koje strane otvoriti dnevnik rada, pojma nemaju kako popuniti pedagošku dokumentaciju, plaše se djece i da ne nabrajam... bez dovoljno prakse i samopouzdanja prije ulaska u razred.
Ako je ovo ostvarivo:
Prijateljica je upisala PO i rekli su im da će sa završenim petogodišnjim studijem ranog i predškolskog odgoja,moći raditi u razrednoj nastavi,ovisi za čega se opredijele na zadnje 2 godine studija.
- čemu onda studij razredne nastave s pojačanim predmetom?
slika Kad ima volje ima i načina.
Avatar
Višnja
moderator
 
Postovi: 963
Pridružen/a: ned lip 08, 2008 10:46 pm
Lokacija: Novigrad Pod.

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la onadruga dana ned kol 29, 2010 8:17 pm

Nitko Magdaleni nije odgovorio gdje će raditi poslije ovog studija? :?: :ajmeee:
slika
onadruga
moderator
 
Postovi: 927
Pridružen/a: uto lip 10, 2008 11:31 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Višnja dana ned kol 29, 2010 8:23 pm

Magdalena ipak treba na izvor po tu informaciju. Ono što joj je rekla kolegica može i ne mora biti.
Kolegice iz BiH pišu da će odgajateljice sa završenim sveučilišnim studijem navodno moći raditi i u 1. razredima devetogodišnje škole (info iz Mostara)...
Eto, svašta se priča i nagađa, a vjerujem i da ima primjera koji slutnje sve više pretvaraju u istinu... ako nikako drugačije, ono po babi i po stricu 8)
slika Kad ima volje ima i načina.
Avatar
Višnja
moderator
 
Postovi: 963
Pridružen/a: ned lip 08, 2008 10:46 pm
Lokacija: Novigrad Pod.

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la onadruga dana ned kol 29, 2010 10:30 pm

U koncepciji studija u Rijeci piše da će raditi u vrtiću...razredna nastava je poseban studij.
slika
onadruga
moderator
 
Postovi: 927
Pridružen/a: uto lip 10, 2008 11:31 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la onadruga dana ned kol 29, 2010 11:16 pm

Zaklinjem se svojom diplomom da sam sad jako ozbiljna: Profesor hrvatskog jezika predaje u školi hrvatski jezik, profesor engleskog predaje engleski, profesor fizike predaje fiziku...itd. Što predaje profesor predškolskog? Predškolski odgoj, metodike...što? Kome predaje profesor predškolskog odgoja? Djeci ili odgajateljima? Magistri struke (BOLOGNA) ne mogu obrazovati buduće odgajatelja jer praktično imaju razliku od samo jednog stupanja (BOLOGNA). U"starom" sistemu školovanja magistri znanosti imali su tu kompetenciju (razliku od dva ili tri stupnja)

Praksa: Djeca u vrtiću nemaju predmetnu nastavu već se pristupa integracijskim procesima. Postavlja se pitanje sukoba metodičkog pristupa i integriranog izvođenja aktivnosti u vrtiću. U procesu odgoja i obrazovanja nastaju sukobi te dvije opcije od kojih je jedna službena , a druga odlična , ali neslužbena! Programsko usmjerenje je smjernica s naglaskom usmjerenosti na dijete, dok metodike određuju relativno strogo planiranje...Stoga su upitne i specijalizacije na studijima...i provođenje "specijalnih " programa u vrtiću. To su sukobi teorije i prakse. Zbog rascjepkanosti (metodike), a ne cjelovitosti..

Višnja: Odavno sam postavila pitanje da u slučaju da uđemo u EU i povedemo se za devetogodišnjim školovanjem (OŠ), tko će preuzeti kompetenciju za rad u pripremnom razredu - odgajatelji ili učitelji? Ako preuzmu učitelji, onda odgajtelji imaju smanjene kompetencije za rad i radit će s dobi od 6.mjeseci do 5. godine života djeteta...a ako preuzmu odgajatelji, a politika nije takva jer je navala na ustanove uglavnom kad su u pitanju jaslička djeca, onda samo oni koji budu imali studijod 5. g i više kao odgajatelji mogu raditi i sa starijom djecom....No sad imamo i dadilje pa se ja više ne brinem da ću do mirovine, stara i nemoćna raditi s jasličkom djecom. Neke zemlje u Europi nemaju jaslice u svom odgojno - obrazovnom sustavu (Irska čini mi se !)

Najtragičnije je od svega da što radimo s nižom dobi djeteta, kompetencije nam se manje priznaju!
slika
onadruga
moderator
 
Postovi: 927
Pridružen/a: uto lip 10, 2008 11:31 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Magdalena777 dana pon kol 30, 2010 11:05 am

Hm....mislim da mi više ništa nije jasno :zbunjko: Službeno-neslužbeno....znaju li oni uopće kakav su studij pokrenuli,uvođenjem tog petogodišnjeg? Može li mi netko pojasniti te izborne module,čemu oni služe?Maloprije sam bila u referadi na fakultetu,cure iz referade nemaju pojma!!!!! :ajmeee: Prestrašno!
Magdalena777
puže uzduž i poprijeko
 
Postovi: 7
Pridružen/a: sub kol 28, 2010 10:59 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la onadruga dana pon kol 30, 2010 4:40 pm

Rijeka i Osijek prvi će obrazovati kompetentnije odgajatelje na diplomskoj, sveučilišnoj razini PDF Ispis E-mail
četvrtak, 30 Travanj 2009 16:33

Dekanica dr. sc. Vinka Uzelac i prodekanica dr. sc. Jasna Krstović s Učiteljskog fakulteta u Rijeci i dr. sc. Anđelka Peko, dekanica Učiteljskog fakulteta u Osijeku te predsjednica Sindikata radnika u predškolskom odgoju i obrazovanju Božena Strugar, uz nazočnost predstavnica udruga odgajatelja Primorsko-goranske, Međimurske i Zagrebačke županije Renate Šimac, Adrijane Višnjić-Jevtić i Edite Rogulj predstavile su na press konferenciji u Hrvatskom učiteljskom domu u Zagrebu integrirani sveučilišni diplomski studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, čiji je program poslan Ministarstsvu znanosti, obrazovanja i športa te čeka dopusnicu za početak provedbe.

Učiteljski fakultet u Rijeci i Učiteljski fakultet u Osijeku prvi su fakulteti koji obrazuju odgajatelje djece predškolske dobi, a koji bi već od akademske 2009/2010. godine mogli započeti sa sveučilišnim obrazovanjem odgajatelja preddiplomskog i diplomskog studija (3+2), čime bi konačno mogle biti uslišane molbe odgajatelja koji su studij završili po starom, ''predbolonjskom'' sustavu obrazovanja kao dvogodišnji stručni studij te odgajatelja koji su isti studij završili i završavaju kao trogodišnji stručni studij, čime im nije omogućena ni vertikalna ni horizontalna prohodnost kakve ''bolonjski'' sustav pretpostavlja, kao niti mogućnost poslijediplomskog obrazovanja. Uzelac je naglasila kako je važno omogućiti studentima predškolskog odgoja mogućnost vertikalne prohodnosti i mobilnosti, jer nije rješenje u prijelazima na druge studije čijim bi se završetkom stekla diplomska razina, da bi se potom student upisivao na poslijediplomski studij ponovno ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – kako je to do sada bio slučaj.

Dr. sc. Vinka Uzelac osvrnula se na povijesni pregled studija predškolskoga odgoja čiji počeci sežu četrdeset godina unatrag, od kojih se studij predškolskog odgoja trideset godina provodio kao dvogodišnji stručni studij kojime se stjecala viša stručna sprema i stručni naziv odgajatelj predškolske djece, da bi potom Učiteljski fakultet u Rijeci prvi započeo s provedbom trogodišnjeg stručnog studija čijim završetkom se stječe stručni naziv prvostupnika predškolskog odgoja, a sada ponovno među prvima pokušava podići studij na višu, sveučilišnu razinu i to s vrlo kvalitetnim recenzijama elaborata koji je već poslan Ministarstvu znanosti, obrazovanja i športa i u proceduri je iščekivanja dopusnice.

Dr. sc. Jasna Krstović, autorica elaborata odnosno programa sveučilišnog diplomskog studija ranog i predškolskog odgoja Učiteljskog fakulteta u Rijeci pojasnila je razloge za potrebom podizanja studija na višu razinu: ''Znanstvene spoznaje afirmirale su rano djetinjstvo kao period od čije kvalitete ovise krajnji razvojni dosezi svakog čovjeka. Isto je tako prepoznata važnost poticajnog odgojno-obrazovnog konteksta u kojem se djetinjstvo ostvaruje, te posebice uloga i značaj odrasle osobe kao njegovog kreatora. Neophodno je stoga redefinirati tradicionalna edukacijska gledišta o profesionalnim ulogama u području ranog djetinjstva i odgajateljsku profesiju odrediti kao složeno zanimanje koje implicira mišljenjem kontinuirani profesionalni razvoj, autonomiju, odgovornost, kreativnost istraživanja i osobnu prosudbu. Da bi suvremeni odgajatelj mogao preuzeti takvu ulogu, potrebno je mijenjati njegovo obrazovanje. Sveučilišni studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja odgovor je na promijenjenu ulogu odgajatelja u uvjetima suvremenog određenja izvanobiteljskog institucionalnog konteksta.

Osnovne razlike stručnog i sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja, a u skladu sa stremljenjima novom kurikulumskom pristupu odgoju i obrazovanju, činit će i nove kompetencije odgajatelja kojega se promišlja kao kritičnog intelektualca, naglasila je dr. sc. Krstović. U koncipiranju sveučilišnog studija ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja korišten je, naime, kompetencijski pristup temeljen na kompleksnom sustavu ishoda učenja i kompetencija. Ishodi učenja u kurikulumu relevantni su istovremeno za osnovnu profesionalnu osposobljenost i za tržište rada, ali i za daljnje obrazovanje ostvarivo u okviru datih vremenskih i materijalnih ograničenja.

Temeljen na novim kompetencijama, studij ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja sveučilišne razine i dalje bi zadržao odgajatelje u neposrednom radu s djecom.

Dr. sc. Krstović naglasila je kako nije cilj obrazovati diplomirane odgajatelje koji će svoju profesionalnu karijeru graditi u ministarstvima, na visokim učilištima, u agencijama i inim ustanovama, nego upravo kao već spomenuti kritični intelektualci ostajati u neposrednom radu s djecom u odgojno-obrazovnim skupinama u dječjim vrtićima.[/size]

Budući da sveučilišta u Republici Hrvatskoj djeluju autonomno, niti diplomski sveučilišni studiji ranog i predškolskog odgoja neće svugdje biti isti.

Govoreći o elaboratu programa studija, istaknuto je kako je posebno razrađen elaborat za preddiplomski, a posebno za diplomski studij, pod pretpostavkom da će najveći broj kandidata željeti ostati na preddiplomskoj obrazovnoj razini. No, ovdje se nadovezala glasnogovornica svih sedam udruga odgajatelja koje djeluju na području Republike Hrvatske, odgajateljica Adrijana Višnjić-Jevtić, istakavši da je provedeno istraživanje među odgajateljima sedam županija Republike Hrvatske pokazalo kako bi njih 86% – kad bi imalo mogućnost – nastavilo svoje obrazovanje.

Odgajatelje je zanimalo hoće li postojati mogućnost doškolovanja onih koji su završili dvogodišnje i trogodišnje preddiplomske studije ili se nova obrazovna koncepcija studija odnosi samo na buduće studente ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.

Razvojno gledajući – zaključuju dr. sc. Uzelac i dr. sc. Peko – sveučilišno obrazovanje odgajatelja predstavljat će tek temeljnu fazu na kojoj će se, procesima cjeloživotnog obrazovanja, kontinuirano razvijati odgajateljeve autonomne, osobne i profesionalne kompetencije. Istovremeno je to početak procesa definiranja i razvoja indikatora kojima se promovira kvaliteta odgajatelja i njegova obrazovanja, a time i njegov profesionalni i osobni ugled i društveni status, završavaju Uzelac, Krstović i Peko.
slika
onadruga
moderator
 
Postovi: 927
Pridružen/a: uto lip 10, 2008 11:31 pm

Re: ZAPOSLENJE NAKON ZAVRŠENOG SVEUČILIŠNOG STUDIJA

Novi postPostao/la Magdalena777 dana pon kol 30, 2010 5:21 pm

Hvala svima na trudu i objašnjenjima :D
Magdalena777
puže uzduž i poprijeko
 
Postovi: 7
Pridružen/a: sub kol 28, 2010 10:59 pm

Sljedeća

Natrag na AKTUALNO: SVEUČILIŠNI STUDIJ RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

Online

Trenutno korisnika/ca: / i 1 gost.

cron